(Download) "Arhetipul Renasterii in Imaginea Publicitara. Studiu de Caz (Studii Media) (Report)" by Revista de Stiinte Politice " eBook PDF Kindle ePub Free
eBook details
- Title: Arhetipul Renasterii in Imaginea Publicitara. Studiu de Caz (Studii Media) (Report)
- Author : Revista de Stiinte Politice
- Release Date : January 01, 2010
- Genre: Politics & Current Events,Books,
- Pages : * pages
- Size : 62 KB
Description
Preliminarii Discursul publicitar apeleaza sistematic la fondul mitic si inevitabil arhetipal pentru a-si plasa mesajul. In studiile sale despre arhetipuri, Jung include si o interventie despre renastere. Potrivit psihanalistului, aceasta poate lua cinci forme diferite: metempsihoza, reincarnarea, invierea (resurrectio), renasterea (renovatio) si participarea la procesul transformarii (renastere indirecta). Arhetipul renasterii apare astazi in promovarea celor mai diferite categorii de produse. Noi am ales ca studiu de caz un produs cosmetic, marca Yves Rocher. Este vorba despre un produs anti-rid, denumit aparent simplu "Elixir 7.9" (1).